الأربعاء، 12 يونيو 2013

كاتبات

اللي عاوزين يكونوا كاتبات
يقولو

هناك 22 تعليقًا:

  1. انا ابي اكون كااتبة وواذا فيك تخليني مديرة انا راح اتفاااعل كثير بالمدونة ^^
    اسمي ju_lia17

    ردحذف
    الردود
    1. خلاص هعينك حالا واذا تفاعلتي هتكوني مديرة اكيد
      بس شوفي لو حد عاوز يكون كاتب من طرفك انا هخليكي مديرة عليهم
      يلا ابدأي الشغل

      حذف
    2. ممكن ايميلك عشان اضيفك

      حذف
  2. انا عيزه ابقي كاتبه في المدونه

    ردحذف
  3. اسمثي aborah_am_55 ايميلي momo.salman204@gmail.com

    ردحذف
  4. انا عيزه اكون كاتبه

    ردحذف
  5. يا بنات اللي ضفتهم يقبلوا ويبدأو شغل والا هيتم حذفه

    ردحذف
    الردود
    1. ممكن سؤال كيف ابدا اكتب بالمدونه دخلت قسم بلؤقير مالقيتها انا اعرف اكتبب بس ؤين قسم الكتابه لمدونتك؟

      حذف
    2. حبيبتي بس انا محتاجة ايميلك عشان اضيفك

      حذف
  6. الردود
    1. تم اضافتك اقبلي وابدأي شغل
      وانا متوقعة انك هتكوني شاطرة وهتكوني مديرة

      حذف
  7. ممكن سؤال كيف ابدا اكتب بالمدونه دخلت قسم بلؤقير مالقيتها انا اعرف اكتبب بس ؤين قسم الكتابه لمدونتك؟

    ردحذف
  8. ان شاء الله التفاعل و حكون موجودة في رمضان
    nzummet@gmial.com
    واسمي بستاردول nono3fun
    و أنا وحدة من صديقاتك و ان شاء الله أكون متفاعلة و اجيب بنات المدونة

    ردحذف
  9. في خطأ في االايميل
    nzummet@gmail.com

    ردحذف